Skuggorna finns kvar

Var till skolan idag en stund.
Kom till stallet vid 12 och var där till 9 .
UNder dessa timmar hoppade jag lumos,laffaire och mowgli. Lumos och laffaire har återign gjort framsteg!mowgli bra som vanligt :)
sen mockade jag och allt innan jag skrittade ut lectic i 50min. efter tre dagars boxvila börjar han nu bli spänd och spirrig av sig. :)

halv åtta var det dags för compis att hoppa. han var tung i ridningn idag, så tog det ganska lugnt..
Skulle egentligen tävlat honom på söndag men vi skippar nog det så får han vila upp sig till nästa helg!

Imorgon har jag 4hästar som ska gå lite halvlugnt(mowgli,lumos,lectic och compis). sen ska jag rida greven lite mer ordetnligt. Längtar tills imorgon kväll ..........

TYAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0