Som det står skrivet

Dagen har väl varit ok.. Åkte till stallet och tog ut hästisar , och gjorde maten, mockade gjorde mamma :D

Sen åkte vi hem för att hämta syster för att åka till handen och köpa grejjor i affärer, syrran köpte som vanligt en massa men jag orkade inte... mamma köpte lite lite grann iallafall :)
Skulle åkt till morfar efter men vi hoppade det och körde hem, jag gick av i stallet och fixade lite.

Red ut med brumme och nivole idag. Han var inte lika vild igår, så det var bra. Red runt säby och lite till. han fick gå ca 1h45min,stackarn :P Vi mötte massa grejjor på vägen..
Det hela slutade med att brum drog iväg en bit och hamnade väldigt nära nivole och ludde, jag skulle trycka på för att han skulle springa frammåt. men sur för skänkeln var han och sparkade istället på nicole med sin has, dumma häst! hon kunde knappt gå när hon hoppade av men det såg ut att gå bättre med tiden :P

Sen var jag så lat att jag inte red någon mer häst, skulle helst ridir lectic också men åkte hem..

Skulle egentligen också åkt till freja idag med syster ock kusin m vänner.ö men även det avstår jag, såklart :P


Imorgon är det tävling, med compis :) Det är allsvenskan och han ska bara gå lagklassen i lc :) hihi..
jag tror nog att vi har ett riktigt bra lag om det inte blir några jäättttttemissar. men det kan man aldrig förutse direkt.. :) Men jag vet att compis kommer vara superduktig iallafall :D
Nästa helg ska han tävla hemma på sorunda, LD+5 och LC :) Han var så duktig i torsdags när han hoppade!
Innan vi åker vid 9-10 så ska jag nog rida en häst innan, så jag bara har tre när vi kommer hem på em :)

men men men men men, nu ska jag invänta mitt besök Nicole UllaBrittaSmörDricka Söderhumla. Hon ska stay the nigth med mig, mysigt alltså :D (förutom när hon får en tendens till att hålla om en hårt i sömnen och vägra släppa, det är nästan kusligt ) ;) Men hon är gullig ändå :) Lillfiapiamiahialiastia!

Men jag måste nog ta och städa lite, jag brukar ha ganska ordning i rummet men nu har jag knappt varit hemma och när jag väl varit det så läggs det här och var i hela rummet :S

 Lilla söta nicole ;)
 Fin fina alex !! <33 Måste vara två år sen eller något sen vi lämnade bort honom !? Superfiin var han!!!!!!!!!!!!!











Och en till på SnyggVe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0