SÖNDAG KVÄLL, 3TIMMAR OCH LITE TILL INNAN MÅNDAG

huaaaaaaaaaligeeen är ett kronfyllt ord.

Åka till stallet och rida lumos, göra iordning compis, åka tilll tävlingen. Där alla i laget hade en felfri grundomgång och de andra tre fick ett ner i omhoppningen medan compis var 0a och jätteduktig :D  Grunden gick i LC och omh i LB, det var compis första LB och han var så duktig så duktig :D :D :D ?? men faktiskt :)

Vi slutade 6a tror jag av 16 lag ? Något där iallafall ..

Sen blev det åka hem och ta hand om compis, rida lectic, rida mowgli och greven.
Jag hoppade en serie med lectic,mowgli och greven två stuts-räcke-oxer.
Lectic var ganska  bra han och mowgli bra som alltid och greven var också duktig han :) Mamma red ut på mowgli innan jag red så det var snällt att hon hjölpte till. hon mockade även åt alla 5 idag och fixade och gjorde iordning lite hästar åt mig att rida, shyrrebyrre!

Nu är jag lite trött med ont i huvudet . Ska duscha och bör ta fram lite saker till imorgon, då jag ska till skolan :O Ska faktiskt till skolan tre gånger denna vecka :P Sen får jag se hur det blir.

Imorgon har jag tänkt att bara lectic och mowgli ska ridas, lumos får vila och andra hästar ska jaginte rida imorgon, tack och lov om man så får säga ??


God natt & sov gott !!!!

 Bild från vintras, lectic :)huihu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0