Superhett!

Skönaste dagen på längen kan jag lova...

Mamma körde mig till 7.15 tåget imorse för att jag skulle till skolan. Mamma var ledig idag pga morfar.

Väl i skolan var det företagsekonomi från 8.45-11.00 men rast och diskussion om studentfesten och allt sånt där. Lunch och sen en halvtimme genomgång av projektarbete. Dagen slutade 12.30 :)

Kom till stallet vid halv tre då jag såg att mamma hade mockat allting, tack!!!
 Jag fixade sen lumos som är lite snorig och hostig, tempade honom men han hade ingen feber sån tur var !!

Sen red jag mowgli och lectic. De fick välja vägar själva att gå. Mowgli valde skogen och lectic grusvägen :P Red en halvtimma på vardera häst, så det var inte så mycket ridning idag heller !

Kom hem vid halv sex och har pluggat lite fek(företagsekonomi) och börjat fundera på vad jag ska ha för projektarbete.
Jag vet nog ungefär vad jag ska välja men jag har fram tilloch med vecka 39 på mig att bestämma, när det nu är :)

... imorgon blir det jobb och bara rida mina tre tossingar :) =ganska lugn dag imorgon med :D


Nu ska jag forsätta plugga lite och senare sova ! :)



 Forsätter med vinterbilder idag också :P men idag blir det mowgli, kungen själv !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0