torsdag fredag är förbi

dagen är äntligen avklarad!! ;D

gjorde det jag skulle + longera laffaire. henne ska jag rida lite fre-lör-sön . jag gillar den hästen !
mowgli och jag red ett ganska bra passs i ridhuset innan mamma kom vid 3 då vi gick ut i skogen så mamma fick plocka svamo, vilket hon hittade en drös med :P

Hoppningen med compis ikväll gick bra, men kunde ha gått bättre.. jag kände mig en liten knysta ofukuserad, men det brukar gå bra ändå ****************

Imorgon är en dag  jag inte vet hur den kommer att gå till, men jag måste få det att fungera även om det blir svårt :P

Jobba 7-12. Från kl 12-6 så ska jag rida 6 hästar (hoppa 2 av dem), jag ska mocka åt compis och greven då mamma mockar åt våra, så snäll som hon är. hiuhiuhbsxbdhsjavfguk :D :D :D

jag ska ta 19.15 tåget mot stan och träffa amanande och så får vi se var vi slutar :)

sen är det lördag, lär ju inte sva något under natten så får väl lägga mig hyffsat tidigt lördag kväll när jag ska tävla på söndag.. lång mening :S   men täävlingen är bara hemma och med compis, så det behövs inte jättekoncentration för det, även om det är det jag anser vara bäst och att jag nästan alltid är när jag rider (om man bortser från 99,9% av alla ridpassen, men ändå :O    ).

Nu ska jag sova och vaknar med lagom värk i rygg och jäkla nacken.. kanske bör gå tillbaka till sjukgymnasten jag gickk till ? men nää, det blir för jobbigt och för mycket slöseri med tid..

Ha det bra denna mörka dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0