En annan gång, jag svär !


Talk about our future like we had a clue
Never planned that one day i'd be losing
We keep all our promises, be us against the world
And when I close my eyes tonight
To symphonies of blinding light
Like memories in cold decay
Transmissions echoing away
Far from the world of you and I
Where oceans bleed into the sky
Even that the seasons change
Our love will never make a change
Our love always stay the same



Jag måste säga det att jag har inte bloggen egentligen till för det den var tänkt, men det är bara bra, tycker jag !
Jag tänkte ha den mer för att få ur mig vad jag kände och tyckte om mowgli. Men jag har så mycket att göra så att jag inte tänker på det så mycket, men jag känner det- jag återkommer hit senare. Att jag har saker att göra får mig bort på andra tankar vilket är skönt!

Men, varje gång jag ser på honom, i hans otrloiga uttryck så känner jag mig splittrad och obetydlig. JAg skulle alltid vilja ha tillgång till något så underbart. Under 18 år av mitt liv har jag aldrig varit mer om någon liknande skönhet.

Det är många som frågar hur vi ska göra med mowgli, någon varje dag. Som jag säger till andra så har vi inget bestämt ännu. det bästa är att sälja honom, men fy å nej. Men vad ska jag ha kvar honom för och till vad ? som en prydnadsdocka , ja det skulle väl vara om han vil vara det för min skull, en värdefull prydnadsdocka! Men då skulle jag inte ha honom i stallet, då skulle jag ha honom som ett prydnadsgossedjur och bara mysa i sängen hela dagarna utan vara beroende av något annat.

Jag ska inte säga att det är så, men jag kan känna ibland att skulle jag välja ut ett ex antal varelser så skulle de aldrig komma i närheten av vad mowgli betyder för mig. Jag vet inte hur han gör eller vad det är han gör. Men det är någonting jag aldrig kommer förstå mig på, så vitt jag vet iallafall!



Det går inte en enda dag utan att jag tänkeer på avsked till mr mowgli, hur det än blir så kommer det vara förjävligt hemskt och jag vet inte vad det kommer att innebära. Men vet vet, det kanske löser sig bättre än vad man tror. 

Mowgli kommer alltid ha den största platsen i mig..åh, han är så gullllllllllllLLig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0