Compis duttik

Idag var det tävling med compis igen. Det var hemma på sorunda, så der var skönt :D
Hoppade LD+5 och LC , hihiuhi

Han var allmänt seg idag och hade inte så mycket tryck i galloppen, mnen man får väl såklart ha sämre dagar men reultatet blev jäätebra ändå! Första klassen var han dubbel0a och vann :) Andra klassen även där 0a men utanför plac.

Denna lilla fina compis kommer bli en suverän omhoppningsponny när han har fått mer rutin! Han är liten och blir mer och mer vändbar samt reglerbar. Jag gillar honom :D hiuhiushboöixcnbdsilhcs


Efter tävlingen vid tolv så red jag greve, och wooooow! Jag har aldrig trott att han kan vara så mjuk! Han blev nästan tom i handen och stark 2 stek var 40e steg, jätteroligt! Men jag har redan från börjat tyckt att han inte är så stark som andra har påstått, och ja, jag är verkligen nöjd med honom idag :)

Sen kommer syster tillö stallet, och ville rida.
Hon tog mowgli, mamma greven, jag brum och nicole fick åka  med en sväng på lectic . Vi var ute en timma ungefär i skritt, red runt säby en runda och tillbaks.


Jag har inga direkta bilder från dagen här och nu, bara där och nu..

Men lägger upp några andra så det blir något vackert att vila ögonen på för åtminstonde ett ögonkasst!


Lectic W
   Syster, mowgli,compis
Tjockis  Vi hade lite kul i turklandet
 MINA SMÅ POJKAR

Imorgon ska jag till skolan på fek(företagsekonomi) sen blir det stallet. 7
Ikväll händer inte så mycket, ska se på ensam mamma söker sen, jag gillar det och inte för att det är roligt utan mer för att det är.. underhållande ? Det är underhållande tills jag oftast somnar, tyväärrrrrrrr va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0