idag och dar


Jag måste bara säga en sak.

Jag har så fina hästisar att de gör mig jätteglad.

Jag har lectic som idag fick skritta ut en sväng och sedan på volten med nicole och hennes ponny.
När hon började trava så hoppade han upp och ner i luften, sådär gulligt som bara han kan(och mowgl, iahh).
Så höll han på ett bra tag när de kom i närheten.
Han ska kollas nästa vecka igen, förhoppningsvis får vi snart reda på vad det är..

sen har jag übermysiga mowgli, min stjärna. Han älskar att hoppa i grupp som han fick göra ikväll. han är så otroligt rolig att rida så att det finns ingen annan! han hoppar upp och ner, sparkar och leker rövare när det passar honom. Men när han får en hoppuppgift gör han det alltid kanon. jag kan inte komma ihåg senaste gången han hoppade dåligt( om det inte berodde på skada ). vilken härlig ponny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lumos har jag också som min häst. han har fått vila i 4 dagar för att förhoppningsvis snart släppa sin hosta.
jag red ut och gjorde debut på åkern(vilket är hlt crazy med en pigg och snabb 5åring som förmodligen inte varit så myckt på en åker förr). men han var så lugn och fin så det fanns nästan inte. man skulle kunna tro att han gått i pension när han är så här snäll. jag trpor verkligen att denna häst kommer ge mig mycket lycka framöver och det ska bli jätteroligt att vara en stor del av lumos liv. bara hoppas att han håller sig sund så kommer han bli kanon.

sen har vi ju även bubblan. men hon är utlånad till ridskolan för ett tag. man kan tro att denna heta märr inte är något för en ridskola men alla som jag vet gillar henne och hon passar där super.







imorgon blir det att jobba, rida mina 3+ta hand om compis som har tagit urinprov idag för ev. urinvägsinfektion. svaret kommer imorgon kväll och det är väl bara hoppas på det bästa !!
på kvällen åker jag fömodligen någonstans. men var har jag inte bestämt ännu, stockholm, eller stay in tha ösmo.


jag är alldeles för trött och ont i huvet men är det inte lustigt att vita persienner är det vanligaste och inte svarta? när det är mörkt man vill ha utav persienner. då bör man ju ha svart ändå ochinte vita :S

några bilder under de senaste dagarna :) :) :) :) :) :) :) :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0