Broken Diamond

Now im here without you
I gotta live without you
Now that you're gone 
I gotta carry on
I can't look back
The best part of me
Broke when we said goodbye
-
I tried so hard
I washed away those tears
You'll always be the day I found my heart





It's easy to find pain






I hate the chances that we waste
on the times that we could make
We could runaway
We could get back on your feets again
Runaway and be on our own again
We can go away
Be on our own again
Never turn around




De säger åt mig att glömma, jag vill inte höra
mitt liv går under, utan dig betyder det ingenting
Bästa delen av mig har försvunit
Jag visste att det var sant första gången jag såg dig.
Varför tror du jag gör alla saker som jag gör ?
Det tog en dag eller två att säga jag älskar dig
Jag älskar dig och du betyder världen för mig.
Jag kan hitta 1000 anledningar till att du ska vara med mig.
Aldrig trodde jag att vi skulle ta slut.
I love you boy, I love you boy, You mean the world to me.
Nu vet jag att jag aldrig skulle låtit dig gå.
Du kom och du förändrade mitt liv.
Sån är han, jag saknar honom







Delar utav dessa låtar:

Goodbye- Jessica Lowndes ♦♦♦
We could runaway- Needtobreath ♦♦♦♦♦
underbar låt.
I love you- Mohombi ♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0