halva veckan

Lördag
Tog Lumos en sväng i transporten till almgården. där fick han rida ut en sväng och han gillade det verkligen!
Sen var det kalas för A&M på kvällen..

Söndag
Provade en 4åring efter qvantum. Fin men inget för mig.

Måndag
Red, greven, ludde, easily och lumos. Skulle till naprapaten men så blev det inte .
Mockade och fixade.,.

Tisdag
Jobb 7-12
Red easily. mockade, maten och allt.
Jobb 14-15
Rida spader och lumos.
Spader var faktikst riktigt fin att rida ! Jag hade förväntat mig att han var lugn och snäll. Men inte det. Började med att han ställde sig p bakbenen när vi skulle in i ridhuset., Väl inne så var han nonchalant. När jag då gick på honom så bockade han tills han acc. Sen var han riktigt fin efter halva passet, och genomblöt.

Lumos har gått riktigt bra även han de här två dagarna jag ridit honom. annars har han tagit det lugnt ca  dagar. 


Nu ska jag till skolan och ha sv lektion!

Lumos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0