Torsdag, mammas födelsedag+ morfars begravning

Lumos&Calypto

Nu blir det stallet och rida lumos. Mer kommer jag inte hinna rida förutom calypto ikväll. För idag är det morfars begravning, stackarn!

Ikväll ska Calypto få gå sin första hoppträning här hemma. Fast ganska lugnt för det är PW kurs på söndag så han ska inte behöva bli helt slutkörd heller :)


Iallafall, det är så otroligt roligt att rida lumos. Han har sån glädje i all ridning, var man än styr vad man än gör.
Vill han åt ett håll men jag styr åt ett aannat så går han dit jag säger och ser lika glad ut för det. Aldrig har jag ridit en häst med sån stor glädje och vilja ! Roligare är att han är min också :D HIUhui

Nu ska jag byta om och bege mig :=)

Lumos&Calypto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0