If you will follow, put your hands up

För de som inte vet så åkte jag till turkiet o söndags. Till syrrans lägenhet är nere. Hon bor med sin 'bf' ;) Tolga. Han bara sover och sover!
Kände mig lite dum när jag åkte och lämnade över hästarna till andra..mest mamma som får slita. Men som jag förstår det verkar det att gå galant! Så det är ju bra :)
Men här i turkiet och syster så tänker jag inte alls på livet hemma. Igår tänkte jag på hästarna en gång i kanske 10sek. I måndågs var det ingen tanke till dem, schysst!? njää
Här har jag inte gjort så mycket egentligen..badat i polen 3-4 gånger om dagen och samanlagt kanske 5h per dag..det är najsigt! :D
ar varit ute två kvällar, igår var vi hemma och såg på film.men jag somnade, som vanligt! :D
Imorse gick jag till polen vid 8 och kom in vid 10 då jennifer och tolga skulle gått upp, men det hade dem inte..huihihiu
Nu ska vi betala räkningar elelr något sånt. Jag vet inte !:D
Jag trodde att det skulle vara varmare och mer  kvavt här än vad det är. Men tro inte att det är kallt inte! Det är vart varmt och jättehärligt, helt fantastiskt :D
Jag tror faktiskt att man skulle kunna var här som syrran med flera gjort maj-oktober. För det känns som man lever ett låtsas liv. Det är lite kul. Hade jag inte haft hästarna hade jag varit här mycket längre än två veckor nästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0