little bad girl

Idag är det onsdag, tror jag!

Här är livet skönt med sol och värme,vatten och människor ;)

 

Har varit på nöjespark och ett vattenland de två senaste dagarna. Det var kul!

Annars ha det mest varit småsaker..som bada en massa, stan, utekvällar, hemmakvällar, städning, diskning, sovning.

 

 

Nu är det bara några dagar tills jag åker hem, natten mellan lördag-söndag. Då har jag varit här i 2veckor. Det känns sådär att åka, men efter två dagar så började jag vilja åka hem. Så det är både på gott och ont som man brukar säga..Jag vet vad som väntar när jag kommer hem. Hade det bara varit hästarna hade jag varit riktigt glad över att åka hem. Men nu känns det som jag har en hel del som väntar.

När jag kommer hem börjar verkligen AllTING; hästar-träning/tävling, jobb, skolan, körkort. Men aja!!

 

Nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra..

 

 


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas allt är bra med dig idag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-10 @ 12:30:43
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0