Sky full of ligthers

Gårdagen blev väl ungefär som planerad.

Jobb 7-12
Mellan 12-14 så mockade jag, gjorde maten.. hoppade greven barbacka. Det gick kanon :)

Matilda hjälpte mig med att halma och fixa greven, sopa också ...det vars nällt..annars hade jag inte hunnit! :)

14-15 insläpp

16.20 ridit klart Calypto som bara fick ridas ut i skogen.
17.15 lastning av lumos vilket gick super!
18.15 träning med lumos för pontus. Gick bra med tanke på att han var ute i maj senast. Han kunde väl varit lite lugnare egentligen..men inte han inte :)


Kom hem runt 20.30
Lekte då med datan innan jag somnade någongång efter det.





Idag blev det stallet vid 8.
Tog ut lumos och greven. mamma gjorde iordning calypto medans jag mockade/gjorde mat åt L+C.
Red sedan ut på calypto medan mamma+huundar gick med i skogen.
Sen tog jag honom några minuter på volten. Gick bra!
Efter det var det lumosridning. han fick ut och springa. Vild häst det där! men jag tycker han är underbar att rida :D Mowgli såklart den bästa sen kommer lumos av alla hästar jag haft/ridit. Han bara är han liksom. Tokig men snäll :D

Bilder från calyptos tur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0