Are you lonley? I hope you feeling lonley! Belive me.

Och nu så kommer livet med skit under naglarna igen. Hade faktiskt glömt bort att livet var så tufft här hemma att man får skit under naglarna!!

Under lördagskvällen vid 19.30 gick bussen från Alanya till Antalya.
Efter vi stannat vid ett rastställe så ville inte bussen fungera mer. Efter 30min kom det några och fixade den och sen åkte man vidare. Kom till Antalya runt 22.30  Gjorde då alla saker man måste göra när man kommer dit ;)
Efter det gick jag i taxfree'n i ca 30 min innan man kunde gå på planet för att flyga hem.
Sov mestadels på flyget med bra musik i öronen..
Väl vid Arlanda runt någon tid så möttes man av en kall vindpust som fick mig att vilja tillbaka till värmen för ett tag, tss. Sen hämtade mamma mig och vi åkte till stallet för ett ärende + att se hästarna :)
Kom väl hem runt 6? Gick upp före 8 och var i stallet strax efter.
Då var det terrängträning för calypto som aldrig gjort det.
Det var ju första gången jag satt på en häst på 2veckor. Det var härligt, en fin och rolig häst det där :D

Han tyckte nog att det var jätteroligt!! Duktig var han också! Det läskigaste tyckte han utan tvekan att vattnet var ;) Hoppade i varje gång och inte så små språng heller. En gång var det nästan så jag höll på att stutsa av :P

Tokig Calypto :)

Bilden tagen av Lillan. Tack för den :D



Bilder av annan, tackar ;) :D






Efter terrängen blev det hemåk för att rida mysiga lumos. Han var sådär lite stark efter 3dagars vila. Men det gör inget, bäst ändå ;)


När allt var klart i stallet med träningslastning av lumos också så åkte jag hem. Runt ca 18.00

Gick oh la mig i sängen och stannade där till imorse, halv åtta. Sen blev det stallet.
Släppa ut hästarna i gräshagen som de inte gått i på 2veckor när jag varit borta. Och det uppskattades! Eller jag syftade på att de uppskattade gräset men de uppskattade säkert att jag var borta i 2v också ..hihi

Sen blev det ridning av Lumos. Red med mamma och lynn ut i skogen och plockade blåbär. Pågick i ca 1h 30min. Inte nog med det utan lumos behövde arbeta också..han ska träna för pontus imorgon.
men det gick bra idag, hade ioförsig gagset så det underlättar lite. Dock tyckte han att det blev för skarpt i slutet då han bara blev tom. Men men :D

Efter det var det Calyptoridning. Han fick jogga i ungefär 30min.
Sen var det lunch med mor, matilda och åsa. 

Sedan blev det lastträning av lumos vilket gick bra. Sen var det hagbyte på hästarna så att det inte blir för mycket gräs. 
Sen åkte vi hem. Kom hem runt halv fyra kanske. 

Nu ska jag bara göra ingenting, vänta på att klockan ska bli 17.45 Då ska hästarna få komma in :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0