Cant stand the distans

Jag hör vinden ropa mitt namn
Ljudet som leder mig hem igen
Gnistan av elden, flamman som fortfarande bränner
Till dig kommer jag alltid återvända
Jag vet att vägen är lång, men där du är är mitt hem
Var du än är, kommer jag hitta till dig

Jag kan inte stå ut med avståndet
Jag kan inte drömma själv
Jag kan inte vänta med att se dig
Jag kommer alltid vara på min väg hem..
Vägen hem till dig

Nu när jag förstått att det är sant, att alla mina vägar leder till dig
Och i ögat av mörkret, du skiner upp och visar mig hem

Du springer som floden
Du skiner som solen
Du flyger som en örn
Du är den rätta, den jag ser vid solnedgången och vid allt jag lärt
Det är till dig jag alltid återvänder
Du är mitt hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0