såja

Vad händer ?? Det vet jag inte riktigt..
I helgen så var det PW kurs för Lumos. Han har skött sig toppen! Men red fram lite kort stund igår så han kom inte igenom och då blev allting mycket svårare. Idag var han väldigt bra tycker jag, för att vara lumos. Han gör lysande framsteg som man säger.. men det tycker jag att han gör från gång till gång. så det är ju kul :D
Men så trött han var efterår idag, jag vet inte hur många gånger han snubblade när han fick gå av sig en extra stund i ridhuset. Men trött, det var han !!
Så imorgon får han en joggingdag och sen en mycket välförtjänt två dagars vila efter hela veckans slit för hans del.

Annars då, det finns inte så mycket annat hos mig som jag gör nuförtiden faktiskt! Så det blir väl inget mer om annars då..

brummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0