No matter what, YouandMe





Jag kan inte förstå att jag sa att jag lägger vår kärlek vid sidan av
Det måste vara något sätt jag kan gottgöra dig på, någotvis
Men du vet att jag kommer för dig
Jag korsar hela världen för dig
Ingen annan, bara dig, JA -jag kommer till dig
Men bara om du vill att jag ska komma
Jag slåss för dig
Jag gör allt du vill att jag ska göra
Du vet att jag alltid kommer för dig
Jag har till slut sett vad det innebär att släppa någon in
Att aldrig någon ser eller kommer se den sidan av mig, ingen förutom du
Så om du någonsin tappar dig själv och känner dig ensam
Då skulle jag söka förevigt, bara jag får dig hem
Spelar ingen roll vad, bara du kommer ihåg att jag alltid alltid alltid kommer för dig
Det spelar ingen roll vad som kommer i min väg


Kommentarer
Postat av: Remijasmine

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-12-02 @ 13:50:43
URL: http://remijasmine.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0