Håll handen högt

Tänk vad några sekunder ändå har betydelse som manm glömmer. Att några ord har sån stor betydelse.
Att man kan känna på ett underbart sätt ochh plötsligt, plötsligt är allt borta.
Jag vet inte vad man ska göra åt det.
Jag vet inte hur man kan göra någonting åt det.
Det går nog bara inte.
Det är nog så helt enkelt!
Men en sådann enkel sak blir så svår. Hur går det till?
Att veta en sak. Men att aldrig få det gjort.
Att få saker gjorda, utan att man vet varför.
Varför är allt så komplicerat?
Varför har känslor så stor betydelse?
Jag önskar att det inte var så.
Det blir så otroligt jobbigt då.
Man kan väl inget göra är min sammanfattning. Det är bara att låta saker och ting ske med tiden. Det som händer, ja . det händer. Jag hoppas bara att det får lätta konsekvenser. Så det inte känns som det gör nu.
Jag tror att många kan förstå till en viss del. Men ingen kan någonsin förstår hur jag egentligen känner. Vad jag egentligen tycker.Egentligen vet jag det inte ens själv. Vilket innebär att ingen, inte en enda millimeter förstår mina känslor och tankar. Jobbigt! Men det kanske är det som är grejjen? ..med att låta saker ske när de sker utan att försöka ta för stor allvar på konsekvenserna, bara hoppas på det bästa. Tänk, tänk om allt blir som man hoppas. Men då är frågan, vad är det jag hoppas på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0