louder and louder

vad skrev jag sist ?
aja. jag börjar om från ingenstans.

Lumos fick kämpa på igår, han var lite grinig mot skänkeln och kom inte fram till handen så bra. Så det blev 1,5h ridning på honom.
Mowgli fick jobba inne även han, inte alltför jobbigt hade han! ;)
Lectic fick springa inne även han.
Likaså ludde. ludde var nog de  duktigaste måste jag säga. Men sparkas gör han i galoppe då och då. busig häst.


Idag red mamma mowgli och jag brum. Brum var bättre idag :) men red inte så mycket..

Imorgon kommer RA och masserar m+l. så då blir det att rida innan hon kommer vid 10 =)
Även maskeradhoppning som jag ska fixa lite med.

Mowgli och lumos ska böjas för att se om de är hela. Väntar bara på KBerg =)
Hoppas att vi får någon tid med lectic för scinten snart också.. vi har väntat väldigt länge nuuuuuuuu.


Titta vad jag hittade!!

Algot, b-ponnyn vi lånade när jag var 8-10 år eller något :D
haha :=) Han var ett russ, om det inte syns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0