Now its time to know

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort de senaste dagarna mer än vanligt..

Jobba, rida och fixa..

Vi har tagit ut lectics gummimattor och tvättat dem.
Det gjordes i helgen.
Lectic fick flytta till mowglis box så att lectics får torka.
Igår flyttade jag över lumos till lectics vanliga box, så att lumos box får torka till helgen. Då får lumos gummimattorna istället :)

På söndag ska vi åka med lectic till ultuna för scint, eftersom de inte hade isotoper när vi skulle åka sist. Aja!

Idag har jag en riktigt slappdag! Skulle till skolan men så blev det inte, blir imorgon istället ! Och så ska jag väl bara rida lumos idag ! Najs :D

Har tittat ut lite tävlingar åt lumos; Hans debut blir antingen på Stäket eller botkyrka. De följs av södertörn och sen får vi se hur han har skött sig. Om han får gå upp en klass eller inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0