Pojken fyller år



I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always ment to be
You and me
It was love at first
No matter of time
I will still everyday make you mine



Du är kärleken och kärleken är du
Du är sann,
Kärleken är sann



Jag skulle kasta mig framför ett tåg för dig,
Jag skulle såga av mina armar och ben för dig,
Jag skulle lämna dig om det var det du ville,
Jag skulle lämna allt för dig,
Jag ska ge allt du vill ha,
En dag komma skall, då inte du, inte jag
Kan ta oss igenom saker som vi kan idag
Utan dig är det som ett hav utan salt;
Vatten finns, men det är inget hav utan salt
Sådann. Sådann är duochjag
Vi



Jag kan se oss genom dina ögon
Det behövs inte tänkas igenom
Som om det var menat för att vara
Du och jag
Det var kärlek från början
Och kommer alltid finnas kvar
Jag kommer varje dag göra dig till min




Jag vill inte prata om saker vi gått igenom
Det gör mig illa
Det är historia
Jag har lagt alla mina kort
Men det har även du
 Vi har inget mer att säga
Enkelt och sant
Varför ska jag klaga
Du kommer alltid kännas lika mycket inom mig
Bästa Kärleken och Bästa Vän





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0