Quiet world

Nästan tjugo över nio. jag är trött. har varit trött hela dagen. men men.



Jag ska nog sova snart, ska jobba imorgon 7-12, 14-15
+Rida mina,ludde .. mocka och sånt antar jag. Så det är väl inte jättemycket imorgon. Men tillräckligt!

Jag brukar inte se på film så ofta, men idag har jag sett två styckna, wiho..
JAg känne rmig väldigt positiv när jag skriver, eller ? njaaa
Men ibland blir det så. Saker man inte kan rå för. Saker man inte vill rå för.
Sånt man vill glömma. Sånt man länge kommer minnas. Men ändå bara stryka över det.
Lika lätt att glömma som att blinka. Tänk om det vore så!



Dagen började med stallet. Rida och allt. Mamma red mowgli en stund och skrittade även lumos. Jag har inte ridit så mycket idag!
Inte heller mockat och sånt knappt heller. ganska skönt!
Kanske därför jag är trött. bara för att jag har blivit understimulerad och så har det fått fel konsekvens. elelr nått.

Okej, ha det bra! Natti Natt ♥

 
Brums första dagar hos oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0