torsdag

Idag har jag ridit ◊◊ De fyra L'n alltså.

Lukas, Ludde, Lectic, Lumos

Lumos har vilat en vecka, så han var bara jobbig de första 30-40min. Efter det blev han väldigt fin att arbeta med ! :) Han fick gå lite väl hårt, men får at dte lite lugnare imorgon.
Lectic, som jag inte rider så ofta för jag har ingen lust till det. Men det gör ju inget eftersom han ändå ska till u-sala.
men iallafall, extra poäng till honom för idag.
Ludde,lukas- helt ok!

Åkte till  nynäs sen med mamma. Påvägen hem svängde vi in till mowgli, där han står nu, kalvö.
jag har endel att säga men inget  värt att ta upp.
Bara att jag aldrig kommer vara nöjd över hur han har det, om det inte är så att det är jag som har honom. Annars aldrig !!

Han är allt, honom skulle jag göra allt för. Jag ger honom alltid det bästa och han är alltid prio 1.
Nu när han är borta så har jag inte det där extra i stallet. Det där som gör tråkiga saker till att det inte är så tråkiga. Nu vet jag inte hur det kommer bli.
Jag önskar att jag hade honom kvar, så att allting hade varit bra.
Som man brukar säga man anar inte hur mycket något betyder förrän man mister det. Jag har i 8år vetat vad han betytt, men ändå.


Lectic&Lumos, ensamma, utan Kungen.


Imorgon är det fredag, jobb. Vill inte det. Möta mycket folk som rider fm-lektionen+ allt annat folk. Nej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0