Du är ödet och stället jag alltid kommer att minnas.Du kan återuppliva mig.

För kanske två månader sedan så började jag läsa en bok. Jag tyckte inte att den verkade som en höjdare så jag råkade glömma bort den..Men för två dagar sedan så hittade jag den igen och började läsa.
Igår läste jag ut den.



Handlade om en tjej som tog livet av sig. Innan hon tog livet spelade hon in kassettband som skickades runt till människor som hade påverkat hennes liv, gott eller ont.

En bok som jag tycker var bra. Men inte så bra att jag skulle rekomendera den. Då finns det så mycket bättre böcker!

Strax efter igår började jag med en annan bok.
Läst 297sidor av 413.. Så den blir väl klar imorgon. Bra bok! :) Vilken ? Det du!


Snart blir det stallet..Mocka och fixa åt hästarna eftersom det knappt gjordes imorse vid utsläpp.
Sen ska jag även rida de jag hinner.Om det blir någon? Blir det någon blir dte greven blir dte två blir det greven och lumos.
Calypto ska få vila idag efter 3dagars barbacka ridning. Hanär så duktig den där hästen. Lär sig snabbt och litar på en. Det var inte länge sedan jag inte ens kunde spänna sadelgjorden ovanfrån eller möta hästar på volten.. Nu kan jag rida barbacka, vifta hur jag vill och ta ett spö under magen för att ta bort fly. Trevlig kille det där ;)


Lumos, Calypto-lillhästen-lypto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0