redan för långt borta

Var tar dagarna vägen?
Har knappt varit vid datan på hur länge som helst..bara kanske 5min..men ändå :)


Vad nudå?

Lumos tappade en sko i fredags. tappade även en idag när vi hoppade. Men de blev påskodda efteråt som bestämt!

Lumos fick hoppa ja, han gjorde det bra..eller ja, första gången på bett sen jag vet inte hur länge!! Han är rolig den där. Rolig för han är så snabb och vill. calypto för att han är otroligt bra och även han fin inställning! :D

Men han har ju vila nu, sen en vecka tillbaka. Helst så ska han ha vila fram tom fredag. och så ska jag rida fredag,lördag innan mamma ska rida i ca 2v när jag är borta hos syster i turkietttt..

Men har han /jag/lumos/alla otur så får han sättas igång imorgon. För då ska han tävla på lördag istället fr lumos. Det beror på om någon anna från lasta rätt kan lösa hans problem. Men det åde tror och hoppas jag. För vår och framförallt lumos skull. Han tycker att det är kul att besöka nya platser..men åka dit är otäckt !


Nu ska jag väl sova..upp vid sex för stallet och ridning av lumos till en början..bara jogga dock :) sen blir det forsättning följer för den dagen..




Måste lägg in en bild på kungen och önska att han har det bra. Tänk om han bara skulle komma tillbaka. Vilken grejj!
Låter som han är död..men så är det inte, inte så vitt jag vet. tills han sista andtag har vi sagt. då ska jag vara där. min kille! 

God  natt  finaste   ♥





                              6
Months from now but your still on my mind
                                          Far away, you're so far away
                                             I need you to be near me
                                                  Come back to me
                                       I reach out, you will never change
                                      Pull me in I will drown in your soul
                             Another day without you is another lifeless one
                                   En dag till utan dig är en livlös än










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0