Leave it unwritten

Jag kommer hem till ett tomt rum, huvudet snurrar på en söndagseftermiddag.Det var en tid då jag hade allt, jag kan fortfarande minnas men jag hänger knappt med så berätta vad jag ska göra för att få dig att bli min. Jag önskar jag kunde ställa tillbaka klockan, livet är inte alls detsamma nu när du är borta. Jag skulle aldrig låtit dig åka för jag faller sönder. Jag hoppas du vet att jag inte kan låtsas att jag aldrig skulle låtit dig ge dig av.Du är så långt borta och jag kan inte leva utan dig, kan inte andas utan dig, jag skulle aldrig låtit dig åka. Vad tänker du på? Och vad ser du? Vad tänker du på när du inte kan somna ? Alla saker jag tog för givet. Minnen är borta för evigt. Jag önskar jag kunde hitta en väg att ta tillbaka tiden på för jag är inte densamma sen du försvann.
Jag skulle aldrig låtit dig gå-jag faller isär och jag vill att du ska veta att jag inte kan låtsas att jag aldrig skulle låta dig gå. Du är så långt borta och jag kan inte leva utan dig, jag kan inte andas, jag skulle aldrig låta dig åka. Och nu, varje dag som jag spenderar utan dig är natten den svåraste delen att ta sig igenom.Sen du gick, antar jag att du inte kan förstå hur det är att sakna dig. Jag försöker och försöker att ta vara på mitt liv men saker och ting blir aldrig desamma.
Jag kommer hem till ett ensamt rum där endast minnen och kärlek gör mig påmind. Här får jag vara för mig själv och var jag än ser finns det minnen av dig. 
Kunde jag ställa tillbaka tiden hade jag gjort det. Då hade jag aldrig låtit dig åka. Jag skulle ta konsekvenserna i förväg. Nu är det för sent och det enda jag kan göra är att sakna och bli påmind. Men på något sätt gillar jag det. Det känns som allt var så verkligt trots jag ibland undrar om det verkligen var sant eller om jag bara hittat på saker. Men jag vet. Ingen, ingen kan någonsin jämföras. 
Att ställa tillbaka tiden är min högsta önskan.




Hey there now
Where'd you go
You left me here so unexpected
You changed my life
I hope you know
Cause now I'm lost
So unprotected

In a blink of an eye
I never wanted to say goodbye

Like a shooting star
Flyin' across the room
So fast so far
You were gone too soon
You're part of me
And I'll never be
The same here without you
You were gone too soon

You were always there
And like shining light
On my darkest days
You were there to guide me

Oh I miss you now
I wish you could see
Just how much your memory
Will always mean to me
In a blink of an eye
I never wanted to say goodbye

Like a shooting star
Flyin' across the room
So fast so far
You were gone too soon
You're part of me
And I'll never be
The same here without you
You were gone too soon

Shine on! shine on!
To a better place
Shine on! shine on!
Will never be the same

Like a shooting star
Flyin' across the room
So fast so far
You were gone too soon
You're part of me
And I'll never be
The same here without you
You were gone too soon
→ Too Soon ←

 




Sometimes I feel like you've known me forever
You always know how to make me feel better
Because of you my heart will beat
I'll never find someone to love so deep
You're my escape when I'm stuck in everything else

You made my life, i would give my life for you




But still, leave it unwritten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0