Alex, snyggingen



Alex och min första LB. Resulterade med 0/0fel och vann gjorde vi :D hihi

Nu var ju det ett tag sedan..men hans språng var så otroligt härliga så jag tror nog att det är de bästa jag varit med om!! :)
Sommaren efter detta så debuterade vi msv b, med uteslutning.Men tävlingen efter så fick vi en felfri msv b och blev placerade, det var roligt!
Under tiden med alex trodde jag att vi skullé starta msv a och ligga däruppe. Tills han fick sin dom på hösten då han triangelmärktes.

Ska jag vara helt ärlig så, hade jag då behövt välja mellan alex och mowgli så kommer jag ihåg att jag funderade på att behålla alex. Men jag tror inte jag hade kunnat lämnat ifrån mig mowgli. men att tänka är lättare än att utföra.
Men jag minns även att sista tävlingen var hemma  på sork. Regional LB och vi vann. Mann van ganska ofta med denna otroligt fina, snabba, vändbara häst !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0