Fredag.




Källberg tyckte att lumos såg fin ut och ska sättas igång. Igångsättning på ca 3v.
Senn ska jag själv kolla upp honom på jämt underlag om han springer jämt..men det skulle jag bara göra när han var trött..trött, lumos är aldrig trött när man sitter på honom. men man får väl göra det bästa av det :P


Så nu blir det stallet, ta ut och börja mocka/göra mat eller något.
Sen tänkte jag ta 8.15 tåget till stan och lämna in någon bok till skolan.
sen blir det tillbaka och fixa resten. När resten är fixat så ska jag rida greven,lypto och lumos.. yää :D
Nu börjar jag få lite roligare iallafall :D

, hihi





Lumos&Mowgli

Kommentarer
Postat av: emma

Hej josefine, tittade på Lumos första PW kurs på youtube, och såg att du hade ett par rosa ridbyxor på dig då. Vart har du köpt dom? :) hihi blev lite nyfiken om dom finns i andra färger för dom var väldigt snygga! :)

/ emma

2011-06-17 @ 16:01:16
URL: http://emmaannie.devote.se
Postat av: gandalf

Jag undrar hur du ska ha tid med vänner och skaffa partner när hästar och djur verkar ta upp all din tid. Är du lycklig så är du lycklig men det vore trist om du vaknade upp en dag med gråa hår ensam i soffan och med ett fotoalbum i ditt knä fullt med hästar och inget mer:).

2011-06-18 @ 11:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0