I can not lie, wanna do you tonigth! move your body, he's naugthy! lalala

Igår var det amanda som tagit stgudenten..
hos henne var det ca 15 pers när jag kom vid 6..(åkte hemifrån vid 3, tog bara 3h) :P
När jag kom var alla endel eller  mycket påverkade..

under kvällen så badade jag massor.. det var sol och riktigt bra väder !
det blev även vattenscotter och vattenskidor ,,,,,,, superskojjigt :D:D
..och hoppa stutsmatta,fyrhjuling och kasta grejj.


åkte hem med 6bussen och kom till stallet vid  9.
tog ut hästarna som tyckte de fått varit inne alltför länge!!
sen åkte jag hem och nu är jag hemma.
ska till nynäs en sväng sen.
och sen stallet!

min plan var att vara hemma och sova ikväll då jag bara sov 2h.
Men så fråga malin om jag vill med till grönan, bryan adams är där..och ja..det är klart man vill det.
så så gick det med denna natt!

imorgon är iallafall en hyffsat lugn dag.

jobb 7-12 sen rida greven +lypto..mocka och sånt..
sen ska jag ut och äta middag :S ;)

lördag blir det tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0