Lördag, söndag eller nått

Denna vecka har varit lång och sköön.
Har inte haft så mycket att göra om dagarna men desto mer på alla kvällarna istäöllet.
Har väl sovit 10 timmar på 3nätter+jobbat och ridit på dagarna. men nu är jag ledig för hela sommaren från det mesta så det gör ju inget :)


Igår var det tävling för calypto på Märsta. Två stycken 100cm.
Jag visste inte vad jag hade att vänta inför denna då han var så motig senast och tog skänkeln jättedåligt!
Men jag satte på sporrar och oj vilken skillnad på häst! Jag börjar verkligen gilla den här hästen  mer och mer :D
Nu när jag fick mer respons för skänkeln blev han såklart lite sämre i handen då han gärna ville dra lite här och var. men det gör inget, han är så underbar att hoppa när han har det där skjutet i sig ! :D och han kommer ju sluta med att dra så småningom..
Nu blir det förmodligen ingen mer tävling förrän 22 juli. Men det kan behövas vila!   Och då ska även Lumos förhoppningsvis vara igång :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0