I wanna dance..

Nu när sommaren kommit har jag bara haft mindreoch mindre att göra.
Jobbade sista veckan i stallet förra veckan.
Lumos har vilat i 3 veckor så jag har bara haft Calypto och greven att rida..ingen annan har behövs antar jag eftersom jag inte gjort det :P
Iallafall så har jag blivit jättetrött hela tiden.. nu när jag inte gör så mycket..men men :)

måndag/tisdag har jag bara ridit greven.
Idag har jag inte ridit någon, bara gått med mamma som red calypto en sväng.


Calypto



Mor&Lypto



Imorgon kommer Källberg och ska titta på Lumos igen :)
Så imorgon har jag iallafall en stunds tur på lumos.det har jag saknat, han är rolig att rida :D förhoppningsvis ska han sättas igång annars blir det en till behandling..men vad som helst bara han blir bra någongång :)

Och sen ska lillhästen få joggas lite :)

Lumos


Mor&HansBror







Lumos från hans andar löshoppning i höstas hos oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0