Your'e my favorit song


© - Varför står du så konstigt?
® - Jag har ätit lutfisk !



Intt drömde jag att vi hämtat hem mowgli och han stod där i stallet. det kändes så verkligt! det var den bästa drömmen jag någonsin drömt!
Men när jag kom till stallet och blev påmind om drömmen så insåg jag att degt var ingen dröm. Det var en mardröm. Den värsta mardrömmen jag någonsin haft!!
För, han stod ju inte där..


Men den dagen vi får hem honom. Det kommer vara en sån jäkla bra dag i mitt liv och jag läääängtar så efter det!! HUIUHIU





I thought that things like this get better with time
But I still need you, why is that?
You're the only image in my mind
So I still see you...around

I miss you, like everyday
Wanna be with you, but you're away
Said I miss you, missing you insane
But if I got with you, could it feel the same

Words don't ever seem to come up right
But I still mean them, why is that?
It hurts my pride to tell you how I feel
But I still need to, why is that?

I miss you, like everyday
Wanna be with you, but you're away
I said I miss you, missing you insane

Beyonce'- I MISS YOU






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0