lätter

Du slår ut, på en sekund.
Krossar allt, allt mitt lugn.
Ditt huvud far, snurrar runt.
Hjärtat slår, jag faller tungt.
Du är oslagbar, underbar.

Jag faller för en längtan, faller för en saknad.
Hela kroppen är besatt, min kärlek för dig är fullt aktiverad.
Känslor exploderar, faller för dig dag som natt.
Du är oslagbar totalt underbar.

Sätter allt på ett kort, andas in och samlar mod.
Att få va nära dig, tätt intill är allt för mig.
Du är oslagbar, underbar



Så långt ifrån
Är du nu för mig
Men är ändå
Alltid nära mig
För du finns här tätt intill
I tanken får jag ha dig nära



Om du tappar modet och faller ner på knä
Kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom eld och vatten
Över land och hav
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå
Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå
Genom tid och rum
Ja, alla mina dagar ska du få









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0