Lördag idaaaaaaag

Igåår provade Eva sadlar på calypto..
Buten jag har kommer vara bra fram till vintern ungefär. Då kommer den vara för trång vid manken..
Så det var ju bra att någon jag har redan passar :)

Idag så tömkörde jag calypto för första gången.
I början var han lite skeptisk och trasslade in sig två gånger samt bara backade. men när han väl förstod så gjorde han det jättebra! men han är ju otroligt lättlärd !! :D


Idag har jag varit ute med hästarna vid deras hage och inte gjort så mycket..de fick äta gräs, jag satt med datan,lysssnade på musik och pratade med lite folk :)
Såg ett ganska ordentligt resultat när jag kom hem på ryggen,ojoj! inte trodde jag att man kunde få så mycket färg i den svenska maj!? :O


Benen ser också ganska färgade ut..



men det visade sig att dte mesta var smuts ;)





NU är jag nyduschad och klar för att sova när jag ska göra det ;)


hiuhuiu, det var någon knasig inställning :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0