She isn't worth your tears so baby dry your tears

Igår var det stallet 6.30-21.30  - Jobba,rida,mocka,fixa,grilla,äta..ja


Jag kommer inte ihåg när jag ramlade av sist..tror det var på lectic om man inte tar den ¨ången vi lekte med mowgli och jag låtsade ramla av :S

Igår var det calypto om lekte med mig..
Skrittade runt stallet och runt en hörna stod en bil+nicole kom ridandes ..han tvärvände och jag var helt i obalans..men jag får väl skylla mig själv, har faktiskt lärt mig att man ska vara fokuserad när man rider ;)
men men :)
Då gjorde det inte så ont..ju längre dagen gick ju mer ont fick jag..
höger nacke-djupt sår vänster arnbåge(vilket gör mest ont då jag inte kan böja)-höger armveck,vänster skinka,höger ljumske-höger knä,vänster vad, höger smalben -höger fotlänk eller vad det heter.. Men men ;)

Jag tycker att det är konstigt att jag aldrig ramlat av lumos som är så vild.. så ramlar jag av lugna calypto istället..men nu vet jag ju hur snabb han är på att vända..det kan man ju ha nytta av på tävlingar ;) 


Hästarna fick mat tidigt imorse så egentligen bör jag redan varit i stallet..men åker dir om ca 45 min istället ;)
hästarna får faktiskt vänta..




Lumos & Calypto :)





Idag blir det iallafall stallet till kvällen då mamma kommer från turkiet :)
Jag ska mocka, rida, fixa grejjor och grejjor, förbereda ridskolan för imorgon då vi jobbar.ska packa och fixa hästen inför imorgon då calypto ska åka på sin första tävling :)



Hästen :D

Ska bara skriva det, alla tycker eller de flesta har sagt till mig att de ytycker han är jättefin.. och det är ju jättekul :)

Det är den finaste hästen jag haft..men har mycket att bevisa om han ska bli det bästaste ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0