I can't break her fall

Igår var det stallet 6.20
Fodrade, gjorde mat åt Å's hästar..tog ut lumos och calypto. Jobbade mellan 7-12
Mockade+maten åt lumos,lillen,laban.. Red laban och gjorde grejjorna med honom som ska göras.
Insläpp 14-15
Red calypto. Red lumos :)
Gjorde iordning Ludde för att åka till södertöns och träna för PW. Ludde var jätteduktig :D hiuihjuihi
Kom hem kvart i tio, gäsp!!



Idag eller imorse så var det stallet 6.20 som vanligt typ.. Fodrade, gjorde maten åt de 3 L'n .
Tog ut greven. Red ut på lumos. Idag fick han äntligen ridas ut!! ..efter att han inte haft framskor på ett tag då de bara ramlat av. men nu så :D  Jag hade glömt hur härlig han är att rida sådär också :D Han vill välja vägar själv och han tycker det är toppen. Även om jag väljer väg så tycker han att det är lika kul det. Han är så glaaad för att gå ut, jämt! Jag skulle kunna rida honom timme efter timme utan att tröttna på honom :D

Nästa helg ska han få åka till botkyrka och tävla :D senaste gången var i maj..
När jag anmälde så blev vi reserver. SÅ jag anmälde på calypto och lumos så man kunde välja lite mer. Just nu kan jag hoppa 10+110 med lumos. Får se om det kanske blir 90 istället. Fast det är enligt mig way to simple för denne herre(jag menar inte att han är för bra eller att det är för lågt, jag menar bara att han kommer göra det enkelt). Men han har ju samtidigt inte varit ute på ett tag. Men vi får se om vi ens får plats i 90'n. Då kan man ju fundera på det :P

Dagen som är kvar ska innehålla: ridning av lillen och laban. Åka till stan och träffa lilla vännen. Åka hem och sova antar jag..
Inget plugg igår, inget idag. Plugg imorgon? inget plugg på fredag. PLugg på lördag? Inget på söndag!
Ojojoj.. detta bådar inte gott :P

I måndags hade jag ju psykologi prov. Hm... det var ju inte så att jag pluggade i söndags som jag skulle. Så Mellan klockan 9-11 på måndag morgon tog kjag mig tid för att plugga inför provet kl. 13. (då hade jag inte pluggat någonting inför provet, ajabaja!!!!!!!)

Men tro det eller ej.. det kändes bra!! Det jag inte kunde så bra var namnen på försvarsmekanismerna. Men kanske får VG iallafall :)



Mowgli
vinst förklass till Elitallsvenskan på södertälje..inte för att skryta :P .. men vi vann alla förklasser vi deltog i ;)   Men så är det att ha en toppenponny, och jag hade tur att hitta en!!!!!!!!!!!!


'Cause you made me wanna fight
'Cause I found something to believe in
You made me who I am
And it’s so hard to see how
We’re so deep down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0