I have this wall there I never give a shit. But youre just walking through it.

Inatt drömde jag om Mowgli, hihi
Det gör så att jag ännu mer saknar att bara gå i gången med honom. Att veta att han är min och aldrig veta vad han ska hitta på härnäst. Han är bara alltför underbart annorlunda och jag saknar honom mer än allt annat jag kan sakna tillsammans ♥



I love the way you are
It's who I am don't have to try hard
I just wanna let you know
That I never wanna let go



Att inte veta hur mycket någon betyder är obeskrivligt.
Att inte förstå vad denna egentligen påverkar är egentligen bara en mängd kraft.
Att inte ha någon aning om vad man kan göra för denne är svårt att veta.
Att inte kunna medge eller förhava sina känslor kan vara det svåraste för en person att veta.
Nu när jag vet vad han betyder, hur mycket och hur ofta han faktiskt påverkar mig, nu när jag vet vad jag skulle göra för honom så är mina känslor de starkaste och kraftfullaste jag någonsin har åstadkommit på alla markers uttryck.
Han påverkar mig och mitt liv varje dag. Nu när jag inte har honom här så gör det mig ofta riktigt deprimerad. För jag vet hur det är att ha honom här. Av alla flertalet förluster jag har haft på alla vis, så är han den jag inte kan komma över. Och jag vet att det bara är en sak som kan göra att jag inte blir så less på det.
Det har snart gått 9 månader och det känns som igår men som 100år sedan. Jag kan fortafarande känna känslan av när han åkte iväg. Alla mornar man kommer till stallet och han står fortfarande inte där, hur mycket man än hoppas så händer det aldrig.




I can still see us standing there
In front of the world so we couldn't take it slow
I still can't belive the way you're effecting me
With your head on my shoulder
We feel the disolver
Let's blame it on Januari
'Cause it hurts to remember
That we could have this September
We can fight to hold on
But December is gone
And even if the sun falls
I hope we don't lose it all
'Cause no months lasts forever
Just blame it on Januari



If I couldn't blink
Would I still be able to see you
I couldn't imagine
Without arms could I reach
No way could I ever hold you

I need these things
Like I need you
If you had a choice
What would you chose
I could live without money
I could live without the fame
And if everyday was sunny
I could live without the rain
And if I ever went up to heaven
I would fall right back down
That life wouldn't be worth living
Because you're the one I couldn't live without

If I couldn't dream
Would I believe that there could be a you and me
And if I couldn't sing
Would you be able to hear my melody
And know that something's wrong
And I'm afraid that you're moving on
How can I fly when you're my wings

You can take it all from me
And it wouldn't mean anything
Turn the whole world against me
As long as you don't leave
Its getting hard for me to sleep
Even harder for me to breathe
I'm used to life with you
Tell me what I need to do

I could live without money
I could live without the fame
And if everyday was sunny
I could live without the rain
And if I ever went up to heaven
I would fall right back down
That life wouldn't be worth living
Because you're the one I couldn't live without



What can I do to have you here?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0