Pain and my fears, i stay awake so noone will hear

Kom hem för en timme sedan och lite till.
Har under morgonen mockat+fixat åt några hästar.. har kvar att mocka åt lumos +calypto.. tagit ut hästar.. ridit laban och hoppat ludde. vet inte hur allting kunde ta 5 timmar.. men jag gjorde nog saker som jag inte tänker på :P

sen gick jag med hö till lumos +c.. och så umgicks vi lite innan jag tog cykeln och cyklade hem..

just nu står det en banankakagrejj i ugnen.. en kladdkaka är klar och några mandelmasse-nogatkräms-vitchoklad muffins med rosa socker står på tur för att ugnas. Bara för att liksom..

Jaaaaaa, det var väl det :)


Lectic och Muggen på en tur förra våren ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0