there's no time for this, think twice and move on.someone who can stand alone.with confidence.dont waste time with this.

Detta bådar ju inte gott ! Jag är inte hemma och tjugo i sex ska jag gå upp. Imorgon är det fem hästisar som ska ridas. Maten+mocka.. Hem och fixa lite om inte annat vila.men det går ju inte!! Kommer hem efter nio imorn kväll efter träning med C. Fredag blir det stallet igen vid tjugo över sex. Mocka och fixa..jobba 7-12.rida 4st.mocka och fixa ännu mer. Hjälpa syrran att flytta för sen psrtykqlas på kvällen. Lördag ;rida,rida, rida...klippa calypto.. Söndag har vi stallet+pw kurs med C, och förmodligen L+L (de två får dela på en).. Sen, då är det måndag.. Vill inte att andra ska tycka synd om mig eller så, haha..men nu kommer det läggas på minnet om vad som ska göras. Jag är trött ! Yeeeehas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0