ToOorsdag

Jaa. som vanligt så blev det stallet 6.20 för att fodra.
Moackade och gjorde maten åt lumos, calypto, laban, lukas, ludde och lasso ( många på L ) :P
sen var et tömkörning med laban. både åsa och jag fick röra på oss :P
sen var det att rida lumos flr att sen rida calypto. calypto fick ha markarbete idag. studs på böjt spår. upphöjda travbommar där det var något kort sedan bommar på diagonalen. gick bra!!
sen pluggade jag i två timmar innan greven skulle in. sen var det småpyssel hit och dit.
kvart över fem till fem till en timme+lite mer så var det hoppning för ludde. hoppade vattenmatta .. duktig ;) :D
halv sju var det hoppning med lumos. han känns bättre och bättre i munnen för varje gång jag rider honom nu, skönt!! hoppade helt ok.. vild som vanligt :)

sen var det fix i stallet och sen åka hem..nu är jag in tha hem!!



Fina men döda Lectic ! :)



Imorgon, ja då är det fredag igen.. och en fullspäckad dag med ingen vila, ingen ro..bara springa runt utan att glo © Me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0