We can figth to hold on

Jahaaaa!
Torsdagen var följande:
Stallet på morgonen. Gjorde maten och tog ut hästarna.
Lumos fick såna framskor påskodda efter 3 veckor? Men nu har han bra längd :D Gjorde iordniing Ludde och lukas för hoppning med åsa.
Det gick bra för båda.. Ludde är duktig han ;) :)
Skulle ta ut l+l men då kom pelle, han fick sko på luddes tappsko. de hade av mig hjälmen två gånger och lukas bet mig 3 gånger...
Mockade osv....
Gick och hämtade lumos ch calypto spom var i vanliga hagen. Tog dem till gräshagen. När jag lämnat dem gick jag hem...pluggade
Åkte tillbaka 2 timmar senare. Red greven och calypto. och gjorde en massa annat. vad kommer jag dock inte ihåg :P
Sen var det hoppning med lumooooos! gick väl helt ok.. så vild bara!!

Sen var det hem och sova!!

SNYGGINGAR

För igår, fredag. Då blev det stallet vid 6. gjorde mat åt de hästar jag skulle rida. Tog ut mina hästisar. 7-12 jobb i stallet och stressigt som varje fredag. Hoppade även zaba på ak's lektion.
Kvart över tolv var allt klart som tillhörde jobbeeet.
Då red jag spader, mockade nåt spader, greven, lumos, calypto.
Se red jag greven, calypto . Lumos fick bara ta en fram och tillbaka sväng.. jag kände väldigt mycket för att komma hem efter dagen :P
Kan inte komma ihåg att jag var stilla någongång bara sådär :P


Lumos och Lectic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0