BÄSTASTE Calypto :D

Han är bara för underbar denna pöjk!! Massa kärlek är han värd ;) :D

Trots två svåra banor så ger han fina resultat!
Största felet i dagens första klass var att han tittade på ett regnbågshinder(var egentligen inget fel, klart han har rätt att kolla). Men Genom stöttning så tog vi os söver det utan problem :D
Han var så på idag, roligt men han kan ju vara något mer lyhörd ändå :P
I andra klassen var det två distanser som jag fick tillbaka honom försent(han var nog trött så orkade väl inte lyssn apå mig, haha)

Men Jätteduktig Häst Jag Har :D




Första Klassen: (ska fixa den imorgon..tog en lågt jag inte fick ha för tuben ;) ) Andra Klassen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0