brukade ha bra dagar !

Egentligen skulle JAG vilja åka hem och lägga MIG i sängen med mycket värme !! Innan JAG åker hem har JAG bara några saker kvar ; Plugga ytterligare 30min,Insläpp, insläpp av mina,rida lumos,lastning av lumos,göra oordni.g Calypto. Träna Calypto kvart i sju..sist red vi en och enhalv timme.åka till stället och ta hand om hästen. Sen är JAG nog klar!! Runt klockan nio..då har JAG i 15timmat längtat efter ätt komma hem. Men nu ska JAG återgå till att frysa med min huvudvärk ! ¡Najs! ¿que? Cant imagine a life without you. Now there is no longer you and I. I miss the times, i miss the years, the months, the days,the hours, the seconds, the moments. Tell Me, Do you still belive in Me ? I am still counting the days. Why cant I just have you in my arms, my fingers, my hands, my eyes,in my touches and in my dreams. Its my highest wish !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0