Can't find any words to say. Stay with me.



Tog sovmorgon imorse.. till 6.25     tsssssssss

Då blev det stallet, maten,mocka, ta ut hästarna och rida fina Calypto :)

Åkte hem vid 10-halv elva ?

Ska snart till stallet igen. Lumos ska få sina tänder gjorda(igen)!!!
Sen hoppas jag verkligen att han ska bli bra igen att rida. Den gamla vanliga Lumos och inte så som han varit fram och tillbaka nu sen i Maj!! Usch så länge..men vad kan man göra mer än att göra de man tror är rätt?

Men det känns bra nu. Nu vill jag att han ska bli bra i munnen så vi kan få en början på slutet.Iallafall en början! Slutet behöver inte komma just nu..men snart så!
Vi behöver gå vidare.Han behöver det. Jag behöver det. Deg blir nog bra bara man ger det tid, som med allt annat. TID. Men det är för bådas bästa(eller är jag möjligtvis självisk nu? Ja. Det är jag). Det är för mitt bästa. Usch.. Men då får jag vara självisk. Vi behöver en förändring. NU.


Men det förstår väl vem som helst att man vill ha en häst man kan rida ordentligt på .. Så man kan ut och tävla och ha det roligt!! :D  Jag har saknat det med Lumos :D Ser fram emot att få ordning på han igen.. så att vi får se utvecklig igen. Det gick så fort förut när han var bra. Medans vi nu inte kommer någonstans..

Min Härligaste Lumos. En sådan kraftfull Personlighet Som Jag Vet Inte Vad. Otrolig Häst Är Han För Mig!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Annie

Sv: Tack så mycket! :D

Ja jag tyckte ni skulle ha cred för att ni är så fina! ;)

kram

2011-09-26 @ 18:10:47
URL: http://emmaannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0