Ha dig nära

Igår var det fredag.
Efter jobbet var det hoppa ludde vilket han gjorde supeeeeeeeeer :)
Sen red jag Lumos och han gick så jäkla bra alltså.. så konstigt.. men roligt för stunden ändå :D Han är så fin att rida när han går bra!! Absolut min favorit :D
Sen var det rida calypto.. det blev runt säby och han tyckte det var mysigt :D jag fick två små äckliga flugor i vänstra ögat..usch usch- inte mysigt!!  
Så skulle jag ta bort dem. stannade, men denna lilla häst ska ju rycka när man står still. Tillslut blev jag lite arg på han med skänkeln. Då stod han iallafall stilla utan att rycka i ca 15sek..stackarn..men det är på god tid att han förstår sånt nu :P


Woopsi Woopsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0