I wanna see U baby standing by my side

Jahapp..
ludde gick sådär igår. halterna var dåligha(han drog). traven riktigt fin och galoppen var dålig fram till slutet.. men det gör inget :)

lumos fick gå med hackamore ut i skogen men efter ett vände han hem och fick springa med på en lektion.
calypto hoppade fin fint! har inte hoppat honom på så trångt utrymme sen i början av sommaren så det kändes som lite dåligt tryck. men han var ju duktif ändå :D



Idag blir det stallet om 15 min. fodra..göra maten+mocka det jag hinner. ta ut l+c.

jobba 7-12
därefter ska jag göra det jag inte hann på morgonen.. sen blir det att hopppa ludde, jogga calypto och kanske rida lumos om jag hinner. sen blir det hem att plugga(om jag orkar).
Just nu känns dessa 12 timmar väldigt långa som jaghar framför mig i stallet. men jag vet att dagen kommer vara slut tillslut ändå och ganska fort också :P


haha, heeeeeeeeeejZ!



wish you were here
me and my countryman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0