Ibland är det svårt, bruises.. n0 n0 n0 n0 n0 n0 n0

Stallet vid 6.25 Fodra.maten+ mocka åt C+L. Tog ut dem runt tio över sju.
Tog sen ut greven+ fixade lite åt Å.

Tog 8bussen hem. Gjorde en kladdkaka, den står där nere oh är nog sval nu efter ugnen..
Nu ska jag plugga lite engelska eller svenska..eller både och!

Sen blir det stallet runt två. Ska rida ludde+ lumos och sedan hoppa calypto hemma ikväll. Det var länge sedan han fick hoppa hemma!  Men det ska blir kul att hoppa honom. Den häst av precis alla jag har hoppat så ser jag alltid fram emot att hoppa honom, han är så rolig och han bara utvecklas och utvecklas- kanonkul!! Mowgli såg jag också alltid fram emot att hoppa, eftersom han var som han var :D Men han hade ju inte så mycket att utvecklas med. Lillen här har ju en hel del att lära innan han är en riktig hoppare :)
Får se hur han går idag, han har varit lite känslig för hjälperna. Men han har samtidigt inte arbetats ordentligt sen tisdagen förra veckan till i måndags. Så han har nästan haft en veckas 'TaDetLugntRidning'. Vilket jag tycker att han var mycket värd. Men nu fr han jobba igen. Tävling nästa helg :D



Min Mowgli ♥




Fina Calypto ♥






♦ To lose it all in the blur of the start
Seeing is deceiving,
dreaming is believing,
It's okay not to be okay...
Sometimes it's hard, to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are ♦

Kommentarer
Postat av: honest.man

hej, you have beautiful horse , your tecknik is amazign really!

i would to know you better if you dont mind ! so are you single Josefine( fint namn) !!?

2011-09-15 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0