treat me the way I want to

I lördagas blev jag förvånad över Lumos. Jag skulle klippa öronen och han var 100 gånger bättre än tidigare. Vad har hänt? Eller är det träning som ger färdighet? Så för första gången går han nu med två klippta öron, snyggt :D ;)
Efter det blve jag förvånad över Calypto som jag bara skulle testa klippa med maskinen. När jag satte igången den tittade han. När jag började klippa stod han avslappnat och blinkade inte ens för den!! Så han var ju också jättebraig :D
Däremot gillade han inte att klippa öronen i söndags. Det första örat tog ca 30min. medan det 2a faktiskt bara tog ca 15min ;) Så det verkar också gå framåt ;)
Men. det blir till att forsätta träna med öronklippningen =) Tssss


Här med en färdigklippt sida och en med en najsig text som jag tyckte han var värd ;) Fast jag tog ju bort den sen..


Idag hade jag sovmorgon till 06.30 men vaknade 5.45 och kunde inte sova vidare. :)

Det som står på planeringen nu är :
Stallet, ta ut hästarna.. mocka+göra maten.
Göra markarbete på ludde. Sen ska jag åka hem då jag ska baka och försöka plugga om jag hinner!
Sen blir det stallet ca 3-4h senare.   Då ska jag börja rida Calypto. (egentligen skulle jag behöva rida Lumos en gång på morgonen nu men hinner nog inte det).    Efter jag ridit Calypto ska hästarna in. Efter det så ska jag hoppa lumos. Men han får en längre framridning om tiden finns över :)

Sen kommer jag hem runt 9 eller något :)





Holding your hands when you're scared
I will tell you how much I care
That's what I really want to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0