He is bringing back the joy into my life..and later, i will cry so many nigths!

Igår var jag i hagen med lumos och calypto en stund medans de åt gräs.
Som vanligt så ska jag klia dem här och där..Calypto brukar gå efter en stund.. för han brukar alltid vilja äta.
Men lumos blir gääärna kliad.
Så igår efter att Calypto hade gått så stod jag själv med Lumos och kliade honom på underhalsen/bogen..
Han har en grejj att han ska dra en närmre honom.. det gör han genom att trycka sitt huvud mot min rygg så att vi kommer närmre.

Igår drog han mig närmre så att vi var väldigt tajta. Näste sekund la han sitt huvud på min axel, tröck med huvudet så att jag börjde på knäna...då går han ner på knä lite försiktigt (han drar även med mig från stödet han har med sitt huvud).
I nästa sekund lägger han sig ner på sidan.. Alltså vad gör han tänkte jag.. :P ( han drog miog mot halsen, gick ner på framknäna så aatt även jag gick ner. sen la han sig ner så att även jag då ramlade, och där låg vi).

..Av ren reflex så ställde jag mig tyvärr upp efter att han drog mig med sig.. Det hade varit kul att veta vad han tyckte attt vi skulle göra.. Om han skulle få bli kliad över hela kroppen eller vadå ? :S

Men när jag ställde mig upp gjorde han detsamma. Han blev också sur.. Han bet mig i axeln så fort han var uppe på alla 4.. Alltså, haha vad vill han egentligen?



Han har så mycket idér den där lumos. Båda bra, dåliga, lustiga och roliga. Den här var väl rolig och lustig.. hahaah :D   Hans personlighet växer bara mer och mer för mig :)









Tänk om jag kunde ha Lumos föralltid!!
Jag tror att han är en sådan som man kan få en underbar kontakt med ju fler år som går. Att man nästan skulle bli för tajta med varandra om det var möjligt. Tänk om jag fick vara med om det med honom, fantastiskt!!






Nothing compares 2 you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0